For The First Time !


Hello ! Ni first time Yaya pakai blog . Walaupun kat credit section tu 100% Yaya design tapi yang letak kod yang memeningkan tu semua adik Yaya yang tolong.

Ok .Sebelum tu , Yaya nak perkenalkan diri Yaya . Nama saya adalah Alliysia McLaren Lee . Nama samaran Yaya . Saya berumur 21 tahun dan masih belajar.First rasa macam nak berblog tu bila tengok adik Yaya 24 jam asyik tengok blog . Mula-mula tu rasa pelik juga tengok adik aku tu .. Apala yang best sangat . So , lama-lama tu macam best pula . Lagipun Yaya selalu balas message kat cbox dia masa dia tak ada ataupun sibuk . Yaya pun minta dia buatkan untuk Yaya . 

Yaya masih tak tau lagi apa yang Yaya nak kongsikan kat sini . Kalau korang singgah tu , jangan lupa suggestkan ye . Yaya pun masih baru lagi kat blog. Kod-kod tu pun adik Yaya dah ajarkan sikit-sikit .

Haaa ! Lagi satu , Yaya ni K-poper juga mcam adik Yaya .. ahahha .. Yaya minat Infinite dan bias Yaya adalah Myungsoo . Walaupun Yaya ada terbaca yang Myungsoo ada scandal , Yaya tetap setia dengan Myungsoo .. hahaha . Ahli yang lain pun boleh juga .. XD

Ok la. Ni je Yaya nak taip dan bagitau . Esok , kalau Yaya ada masa , Yaya akan buat entri lagi . Sehingga berjumpa lagi !!

No comments:

Post a Comment